Polityka zwrotów

Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania, pod warunkiem, że są w oryginalnym i nienaruszonym stanie. Produkty używane lub uszkodzone przez klienta nie podlegają zwrotowi.


Zgłoszenie zwrotu:

Prosimy o przesłanie zgłoszenia zwrotu drogą mailową na adres info@kalinowska-styl.pl, podając powód zwrotu oraz wyraźne zdjęcia/wideo produktu. Po akceptacji otrzymają Państwo adres zwrotu w Holandii (nasz europejski punkt dystrybucji), na który można odesłać przesyłkę.

Uwaga:

Nasz europejski adres zwrotny służy wyłącznie jako punkt przekazania do naszego głównego magazynu poza UE.

Aby poprawnie i sprawnie przetworzyć Państwa zwrot, mają Państwo dwie opcje:

  1. Bezpośredni zwrot do naszego głównego centrum dystrybucji w Azji
    Zwrot można wysłać bezpośrednio do naszego magazynu w Azji. Przyspiesza to przetwarzanie i ogranicza dodatkowe koszty. Koszty wysyłki na ten adres ponosi klient.

  2. Zwrot przez nasz europejski adres zwrotny
    Jeśli zdecydują się Państwo odesłać produkt na nasz europejski adres zwrotny (w Holandii), ponoszą Państwo koszty przesyłki na ten adres. Po otrzymaniu przesyłki przekażemy ją do naszego centrum dystrybucji w Azji. Koszty tej dalszej wysyłki również ponosi klient, ponieważ dotyczą one wyłącznie Państwa zwrotu.

📦 Koszty wysyłki zwrotnej
Dla zamówień do 214.95 : pobieramy stałą opłatę 39.95 za zwrot do naszego głównego centrum dystrybucji.

Dla zamówień powyżej 214.95 : opłata zwrotna wynosi 39.95 za każdy artykuł, maksymalnie 214.95 jedną przesyłkę, niezależnie od liczby artykułów.

Dlaczego taki system?
Nasz łańcuch logistyczny jest zoptymalizowany pod kątem szybkiej dostawy z magazynów w Azji. Każdy artykuł jest pakowany i wysyłany osobno, co oznacza, że zwroty również muszą być przetwarzane i wysyłane pojedynczo do naszego głównego magazynu poza UE. Oferując wybór między zwrotem bezpośrednim a europejskim punktem przekazania, utrzymujemy koszty przejrzyste i rozsądne oraz spełniamy wymogi prawa europejskiego.

Brak darmowych etykiet zwrotnych:
Nie oferujemy darmowych etykiet zwrotnych. Koszty wysyłki zwrotnej na europejski adres oraz dodatkowa opłata za przesyłkę do Azji leżą po stronie klienta.

Przetwarzanie zwrotów:
Po otrzymaniu zwrotu na naszym europejskim adresie produkt zostanie poddany kontroli. Po zatwierdzeniu zostanie on wysłany do głównego centrum dystrybucji. Po przetworzeniu zwrotu w tym magazynie otrzymają Państwo zwrot pieniędzy na pierwotną metodę płatności, pomniejszony o koszty wysyłki i obsługi opisane powyżej. Cały proces może potrwać do 30 dni roboczych.

Polityka zwrotów dotyczy wyłącznie wad produkcyjnych, nie obejmuje:

  • Uszkodzeń niezamierzonych, niewłaściwej pielęgnacji, normalnego zużycia.

  • Odbarwień lub zużycia spowodowanego światłem słonecznym lub kontaktem z wodą.

  • Produktów higienicznych (takich jak body, kremy, szampony, plastry itp.), które nie podlegają zwrotowi.

Ustawowy termin dostawy:
Zobowiązujemy się dostarczyć zamówienie w ciągu 30 dni kalendarzowych od jego złożenia, chyba że ustalono inny termin dostawy. Jeśli nie dostarczymy w tym czasie, mają Państwo prawo odstąpić od umowy i odzyskać pełną zapłaconą kwotę.

Prawa ustawowe:
Nasze warunki zwrotu są zgodne z dyrektywą UE o prawach konsumenta (2011/83/UE) oraz obowiązującym prawem polskim. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podania przyczyny. Koszty zwrotu ponosi klient, zgodnie z przepisami europejskimi.

Z uwagi na naszą międzynarodową strukturę logistyczną i przetwarzanie zwrotów poza UE (w głównym magazynie w Azji), koszty zwrotu są transparentne i odpowiadają rzeczywistym kosztom wysyłki i obsługi. Koszty te zostały ustalone tak, aby były rozsądne i proporcjonalne do zamówienia.

Nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy?
Proszę sprawdzić stan konta bankowego i skontaktować się z bankiem lub firmą obsługującą kartę kredytową. Zwroty mogą potrwać do 30 dni od otrzymania zwrotu w naszym magazynie w Azji. Jeśli po tym czasie zwrot nie zostanie dokonany, prosimy o kontakt z nami.